New stuff :)

N e w   s t u f f   :)

Lägenheten tar form sakta men säkert, mycket tack vare alla våra IKEA besök :P I alla fall så var vi där (igen) igår med Benjamins mamma. Det var en jätte-trevlig dag. Vi stressade inte utan gjorde lite stopp på vägen. Bland annat på EM i Kalix, där de hade kanon-priser på Cult design =D Jag inhandlade ett jättefint set som jag har på köksbordet, bifogar bild.
Väl framme så gjorde vi några avstickare på affärerna runt omkring också. På Fabriksbutiken fyndade jag två Marimekko-skålar, en i klarglas och en mini i blått. Happy!
På IKEA blev det ny säng-gavel, ett skoskåp, nytt överkast, nya gardiner, lampor och en massa annat såklart. Det bästa med allt var hur mysigt vårat sovrum blev, man vill aldrig gå ut därifrån! Förut har det sett så stelt ut. Det enda som saknas nu är sängbord. Ska köpa det på Rusta.



Det är väldigt svårt att fota vårat sovrum, det är inte så stort.
Så mysigheten är lite svår att fånga på bild, men minsann inte i verkligheten !
 





Cult design - setet! Salt och peppar till vänster, ljus i mitten och sockerskål till höger.
Marimekko-skålarna är i bakgrunden =)



Mini-marimekko skålen med en Arvidsträsk-gubbe =) Ser ut som ett hjärta <3



Är så nöjd med alla fina saker, även om det sved lite smått i plånboken. Men det känns bättre varje gång jag ser mig omkring i våran mysiga lägenhet :D

Mvh Cecilia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad mysigt sovrummet verkar! :D Måste komma och kika ju

2008-08-02 @ 19:13:52
URL: http://randomcurls.blogg.se/
Postat av: M

Tack för det goda fikat, mums!! Sedan fick vi ju se allt fint live och jag kan intyga att det var helt suveränt fint. Ni har så mysigt och fint, bättre blir det hela tiden...



Ni får väl höra av er om ev. Rusta i morgon då!!



~M

2008-08-02 @ 21:07:43
Postat av: Karin/Theas rum

Mysigt sovrum!



Fin Isa Form tävling på min blogg !

2008-08-04 @ 22:15:38
URL: http://theasrum.blogg.se/
Postat av: Dessi

så mycket fint ni har!

2008-08-07 @ 14:52:51
URL: http://dezzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0