Kökshanddukar

Kommer ni ihåg vad jag skrev i förra inlägget? Att jag nog var mätt på shopping? Stryk det! Hihi



Såg dessa ljuvliga kökshanddukar på web-shopen som Ingrid tipsar om i sitt senaste inlägg. Ourplace<-- kika in ni också! Har inte beställt dem än men ha-begäret i mig skrek väldigt högt! Dessutom fanns det ju matchande grytlappar!



Ska rådfråga min grabb o se vad han tycker ;) Han brukar vara väldigt lätt att övertyga!

Idag så var jag som sagt på Nolia med mamma o pappa. Benjamin åkte dit också efter läkarbesöket med sina föräldrar. Han köpte nå fiskedrag, jag fick mig en jättefin jacka och en konstig huvud-massage grej :P 

Tydligen så kan jag inte bli mätt på shopping! Jaja, vad ska man göra? =)

mvh Cecilia 

Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Dom var ju verkligen fina :0) Nä, tror inte man kan bli mätt på shopping. Benjamin har fiskedragen här, om han saknar dem.



Inte köpte du den där masasagegrejen som såg ut som en massa långa nålar?



~Livet i byn

2008-08-09 @ 09:26:00
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0