Köket

Hej! Här kommer bilderna jag lovade på köket =) 


 

 

Vårat kök är väldigt stort och luftigt fastän vi har snedtak, me love it!

Håhåjaja, imorgon så är det tillbaka till skolbänken =P Men det ska faktiskt bli väldigt skönt, jag trivs så bra på gymnasiet och min klass är hur härlig som helst! Dessutom ska jag läsa många nya roliga ämnen iår. Har jag plats i schemat ska jag lägga till matte C, jag läste både A och B på ett år.

Idag så tog vi en lååång sovmorgon, dagen blev väldigt kort. Vi hälsade på i nybyn på eftermiddagen och så blev det en sen middag. Nu ska vi bara mysa o se tv, sen är det ju läggdags för mig!

mvh Cecilia

Kommentarer
Postat av: I

Det är så mysigt i ert kök :0)



~I

2008-08-24 @ 21:16:30
Postat av: Camilla

Snygg lampa ovanför bordet! Vart kommer den i från? :)

2008-08-25 @ 10:24:14
URL: http://inmyhome.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, ni har helt fint och mysigt! ;)

2008-08-28 @ 22:25:25
URL: http://emmakarlssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0