Hur länge som helst

Det känns redan som om man gått skola hur länge som helst, man kommer rätt fort in i rutinerna :P
Andra året verkar ändå bli mkt roligare än första, dock har jag fått några otrevliga överraskningar.
Jag och min klasskompis Johan jobbade på i otaliga timmar förra året med en väldigt stor plåtskylt som vi lackade och och designade. Det blev en rökning-förbjuden-skylt som vi skulle sälja till skolan för att få pengar till våran skolresa. Den blev uppsatt i slutet av förra året på skolans tegelvägg. Vi torkade svetten och var väldigt glada över att den äntligen blivit klar och uppsatt.
Då vi kommer iår så är det någon som under sommaren hade tyckt att det skulle vara roligt att stjäla den!!! Och vi har inte ens fått betalt av rektorn för den än!!! Hur kan man komma på att stjäla en gigantisk plåtskylt som det står "förbjudet att röka på skolgården" på? Och det är ju inte precis så att den var tejpad på väggen, den var fastskruvad med stora bultar i en tegelvägg!!!!! Allt slit vi la ner på den skylten! Och inga pengar blir det ju då! Våran klass ska till London i trean så vi håller på att samla ihop till det.
Det finns korkade människor!!!

Imorgon ska jag till tandregleringen i luleå för min tandställning. Jag blir ledig från de sista två timmarna i skolan. Jag och Benjamin ska passa på att gå i stan lite då också, vi ska köpa oss nå träningskläder. Det blir ju att börja på gymmet för mig nu när skolan dragit igång, och jag har inga kläder att träna i :P

 
De här fina kläderna från better bodies hoppas jag kunna hitta i luleå på deras gym-butik.

Mvh Cecilia


Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Men fy farao så sjukt, vem i allsin dar stjäl en hel skylt? Men jag antar att den var snygg när du varit med. Suck...



Kör förskiktigt i morgon nu!



~Livet i byn

2008-08-27 @ 19:27:53
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vi måste ju ändå få pegar till klassresan för skylten, han är ju till och med försenad med pengarna :o Jävla bajsar som snor den!

2008-08-27 @ 19:30:33
URL: http://randomcurls.blogg.se/
Postat av: Hannnnnna

Veckans höjdpunkt; TOMMY BERG SOM TALAR ENGELSK- TYSKA xD

2008-08-28 @ 18:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0