Helg, Träning, Robban och Wii

Hej hallå!
Helgen har varit efterlängtad, första veckan i skolan var dryg så det rök om det.
Idag känns det som vi har hunnit mkt, eller i alla fall Benjamin! Han väckte mig halv tio och då hade han varit uppe sen sju och hunnit tvätta och handla! Vilket energipiller till pojkvän jag har =) Och så hade han köpt min favorit-juice, gulleponken =)
Så efter en god frukost och lite latgöra som att se på tv och spela wii så tog vi oss iväg till gymmet. Äntligen, jag har inte tränat nästan på hela sommaren! Och kul som det var så hängde Robban med :D Jag värmde upp med cykling och sen körde vi ett ordentligt rygg-pass och avslutade med biceps, jag kände mig ändå ganska så stark :)
Och nu är Robban här hos oss och spelar wii, han är himla duktig =D Han ska nog se film med oss ikväll eller nåt annat kul.
Imorgon ska jag till stugan till mor och far och plocka blåbär, mmm, då blir de å baka nå blåbårsbullar :D

Mvh Cecilia

Kommentarer
Postat av: M

Hoppas det blir nåt gott av blåbären. Annie saknar sitt boende och funderar om detta verkligen är rätt ;0) Ha-ha hon är för rolig. Men snart är hon tillbaka i gamla vanor, de vänjer sig snabbt.



~M

2008-08-31 @ 15:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0