Hårfärgning och baka,baka,baka...

Hej!
Det enda som går genom mitt huvud just nu är bakning! Är i stugan med mamma, har bett om råd och recept som jag behöver =) Jag har passat på att bakat lite här också så jag slipper göra allt i lägenheten! Så här blir jag varje gång min födelsedag närmar sig, jag vill baka en massa saker men vet inte om jag hinner med allt :P
Imorse så hjälpte mamma mig att färga håret, äntligen! Mitt hår har bleknat så konstigt under sommaren så det blev fint med mörkbrunt nu till hösten.
Benjamin kommer hit senare och äter, mamma ska göra palt! Mmm, gott. Sen åker jag hem med Benne och börjar ståhejet inför kalaset ;) Det måste handlas, förberedas, bakas...... (Är jag galen?)

Mvh Cecilia


Kommentarer
Postat av: Benjamin

Ja du är nog lite galen av dig, Men det är de som gör dig så söt :P. Grattis i förskott, Nu ska jag ut och fixa lite saker inför din speciella dag sen kommer jag upp till A-träsk. =)

2008-08-12 @ 13:57:24
Postat av: Rebecca

Du är galen, Cissi. Men på ett bra sätt :D Hoppas du får en fin födelsedag!

2008-08-12 @ 16:39:46
URL: http://randomcurls.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Nä du är inte galen ;0) Det är nog endel av livet! Ser fram emot det smaskiga när du fyller år...yummy!



~Livet i byn

2008-08-12 @ 21:09:28
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0