Gissa vad...?

G i s s a   v a d ?

Vad kan det här vara? Ni får svaret längre ner i inlägget! =)



Medan ni funderar kan jag berätta lite om dagarna som gått och ni ska få se bilder på hur det blev i sovrummet när vi satte upp våra sängbord.

Vi har mest tagit det lugnt efter IKEA-resan, dock så har jag ändå gjort någon shoppingtripp ;) Jag åkte med Benjamins mamma till Storheden där jag inhandlade sängborden och prylen som visas på bilden ovanför. Sedan åkte jag med min mamma till Piteå för lite klädshopping =) Det har jag ju berättat om. Och igår var jag med en föredetta klasskompis i Luleå och vi hade en jättetrevlig dag. Åt god mat och shoppade såklart ;P Jag är faktiskt ganska mätt på shopping nu, tro det eller ej! :D
Och idag ska Benjamin till läkaren i Piteå (han är påväg dit nu) så jag har städat lite i våra garderober och gjort plats för mer kläder :P Men jag ska faktiskt till Nolia i eftermiddag med mina föräldrar. Ska bli skoj, har aldrig varit på Nolia.


Här är då ett av sängborden. Är köpt på Rusta för 98:-  Vi har inte inhandlat några sänglampor än, det blir nästa steg!


Fint va? Blir nog ännu finare med lampor.
 
Tillbaka till bilden i början. Nu ska ni få veta vad det var!



Det är efterlängtad Mine-skål! Har inte haft någon fin skål att ställa fram med godsaker, och så var den här på rea på Cervera. 199:-  =) Den passade bra på vardagsrums-bordet tycker jag.
Vad tycker ni om glasen i samma serie? Skulle vara kul att samla på sig några.
Jag har faktiskt redan startat med att samla på Ittala-muggar, fick två av min pappa när jag fyllde sexton och fick matchande ägg-koppar av min bror. Ska snart ta några fina kort på dem så ni får se =)

Mvh Cecilia




Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Men jösses så fint det blev med sängborden!! Skålen blev ju perfekt på bordet också... Mine glasen är ju sköna att dricka ur och snygga dessutom.



Mätt på shopping? Kan man bli det ;0)



~Livet i byn

2008-08-08 @ 20:06:05
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0