Förberedelser...

F ö r b e r e d e l s e r . . .

På torsdag bli det kalas i lägenheten, jag fyller nämligen år! =) Så redan nu har jag börjat förbereda med allt jag ska baka och handla tills dess. Ska till stugan imorgon och plocka färska jordgubbar, blåbär och hallon som jag ska ha till mina bakverk! Mer avslöjar jag inte =)

Jag hade tänkt knäppa några bilder i köket idag och visa hur det ser ut, men tror ni inte att kameran hade slut ström i batteriet??? Det får bli nästa gång då :P
Läger istället upp en bild som benne tog då vi åt frukost för kanske 2 månader sen.




Ni får som sagt se lite nyare bilder sen =) Ha det bra
mvh Cecilia

Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Ah, du det där låter himla mumsigt! Vi kommer på torsdag efter att K slutat jobba. Får man komma hur man vill eller någon speciell tid?



~Livet i byn

2008-08-10 @ 18:43:11
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0